Πώς να επιδιώκει κανείς την αλήθεια (5) Μέρος πρώτο
Παράρτημα: Πώς να προσεγγίζει κανείς τις φήμες
Έχουν ακούσει ορισμένοι από εσάς κάποιες αρνητικές φήμες πρόσφατα; (Ναι.) Ποια ήταν η αντίδρασή σας όταν ακούσατε αυτές τις φήμες; Φοβηθήκατε; Είχατε περιέργεια; Θέλετε να μάθετε τι αφορούν αυτές οι φήμες; (Δεν θέλουμε να μάθουμε, επειδή γνωρίζουμε ήδη ότι ο μεγάλος κόκκινος δράκοντας κατασκευάζει συχνά φήμες από το πουθενά. Ό,τι κι αν λέει, είναι ψέμα. Επομένως, δεν μας ενδιαφέρουν οι λεπτομέρειες που περιλαμβάνουν αυτές οι φήμες ούτε θέλουμε να προσπαθήσουμε να καταλάβουμε τα λόγια του διαβόλου που λέει.) Ο μεγάλος κόκκινος δράκοντας κατασκευάζει κάθε λογής φήμες για να παραπλανήσει και να διαφθείρει τους ανθρώπους, και είναι πολλοί αυτοί που παραπλανιούνται όταν ακούσουν τις φήμες. Κάποιοι αρχίζουν να φοβούνται και δεν τολμούν να αποδεχτούν την αληθινή οδό· κάποιοι που την έχουν αποδεχτεί αρχίζουν κι αυτοί να έχουν αμφιβολίες και δεν θέλουν πια να πιστεύουν στον Θεό. Αυτοί οι άνθρωποι, προτού ακούσουν τις φήμες του μεγάλου κόκκινου δράκοντα, έδειχναν να έχουν πίστη στον Θεό χωρίς καθόλου αμφιβολίες και είναι πρόθυμοι να ακολουθήσουν τον Θεό και να κάνουν το καθήκον τους. Μόλις ακούσουν, όμως, αυτές τις φήμες, γεννιούνται αμέσως αμφιβολίες μέσα τους και δεν έχουν πια την όρεξη να ακολουθούν τον Θεό και να κάνουν το καθήκον τους. Συγκεκριμένα, κάποιοι απ’ αυτούς που συλλαμβάνονται από τον μεγάλο κόκκινο δράκοντα, υπό την πίεση των σκληρών βασανιστηρίων στα οποία τους υποβάλλει, υποκύπτουν και αρνούνται το όνομα του Θεού, ενώ κάποιοι απ’ αυτούς υπογράφουν τις «Τρεις Δηλώσεις» και αναγκάζονται, μάλιστα, να προσβάλουν λεκτικά τον Θεό. Υπάρχουν αρκετοί τέτοιοι άνθρωποι. Όλοι σας έχετε ακούσει πολλές φήμες και αρνητική προπαγάνδα. Έχετε δει, επίσης, πως αφότου ο μεγάλος κόκκινος δράκοντας συλλαμβάνει τους πιστούς στον Θεό, τους κάνει πλύση εγκεφάλου. Είναι αλήθεια πως αρκετοί άνθρωποι έχουν παραπλανηθεί. Επιπλέον, χρησιμοποιεί όσους προδίδουν τον Θεό για να παράσχουν υπηρεσία γι’ αυτόν και τους βάζει να παρακολουθούν την εκκλησία, καθώς και να ακολουθούν τους πιστούς στον Θεό και να γίνονται σκιά τους. Προκειμένου να εξαλείψει τις θρησκευτικές πεποιθήσεις και να καταργήσει την εκκλησία του Θεού, ο μεγάλος κόκκινος δράκοντας αντιμετωπίζει την καταστολή και τις συλλήψεις του εκλεκτού λαού του Θεού ως σημαντικό εθνικό έργο, ως πολιτική αποστολή, την οποία επιτελεί πολύ σχολαστικά, καταβάλλοντας μεγάλη προσπάθεια. Αυτό κάνει πολλούς πιστούς στον Θεό να φοβούνται, κι έτσι να μην τολμούν να πιστεύουν στον Θεό και να κάνουν το καθήκον τους. Ιδίως αφότου ακούσουν τις φήμες που κατασκευάζει ο μεγάλος κόκκινος δράκοντας, πολλοί είναι αυτοί που παραπλανιούνται. Όσο γι’ αυτές τις φήμες, ο οίκος του Θεού τις έχει συνοψίσει και τις έχει διακρίνει προ πολλού, οπότε δεν είναι ανάγκη να τις συζητήσουμε εδώ. Αν όντως βρεθείς αντιμέτωπος με τη σύλληψη, και ο μεγάλος κόκκινος δράκοντας χρησιμοποιήσει αυτές τις φήμες για να προσπαθήσει να σου κάνει πλύση εγκεφάλου, σε αναγκάσει να πάρεις θέση και να υπογράψεις τις «Τρεις Δηλώσεις», τι θα πρέπει να κάνεις; Πλέον γνωρίζετε ότι οι φήμες που κατασκευάζει ο μεγάλος κόκκινος δράκοντας είναι όλες τους ψευδείς, παραπλανητικές και απατηλές. Αν και η στάση σας είναι να μην τις ακούτε, να μην τις βλέπετε και να μην τις πιστεύετε, αν αυτές οι φήμες τίθονταν μπροστά σου, με αποτέλεσμα να τις ακούσεις, να τις δεις και να σκεφτείς, μάλιστα, πως είναι πραγματικές, θα κλονιζόσουν; Τι θα σκεφτόσουν μέσα στην καρδιά σου; Θα ήθελες να μάθεις την αλήθεια για τα γεγονότα; Θα ήθελες να τις επαληθεύσεις; Όσο για τον μεγάλο κόκκινο δράκοντα που κατασκευάζει φήμες για να παραπλανήσει και να εκφοβίσει τους ανθρώπους ή που χρησιμοποιεί τις φήμες και τον αθεϊσμό για να τους κάνει πλύση εγκεφάλου και να επιτελέσει το ιδεολογικό του έργο, χρειάζεται να συναναστραφούμε πάνω στην αλήθεια για να θωρακίσουμε τους ανθρώπους; Είναι απαραίτητο αυτό το κομμάτι του έργου; Κάποιοι λένε: «Ο μεγάλος κόκκινος δράκοντας κατασκευάζει φήμες για εμάς εδώ και πάρα πολλά χρόνια, ιδίως φήμες για τον Χριστό, για τον άνθρωπο που χρησιμοποιείται από το Άγιο Πνεύμα, καθώς και για την εκκλησία και το έργο της. Δεν τις έχουμε διευκρινίσει ποτέ, δεν έχουμε βγει ποτέ μπροστά για να ξεκαθαρίσουμε τη στάση ή την άποψή μας και δεν έχουμε υπερασπιστεί ποτέ τον εαυτό μας. Είναι σωστό αυτό;» Κάποιοι άνθρωποι, απ’ όταν άρχισαν να πιστεύουν στον Θεό μέχρι και τώρα, δεν έχουν καταφέρει ποτέ να διακρίνουν ξεκάθαρα τις διάφορες φήμες του μεγάλου κόκκινου δράκοντα και του θρησκευτικού κόσμου. Μέσα τους, είχαν ανέκαθεν ερωτηματικά για αυτά τα πράγματα. Αυτά τα ερωτηματικά δεν σημαίνουν ούτε ότι είναι απόλυτα δύσπιστοι ούτε ότι τα πιστεύουν απόλυτα· αντ’ αυτού, σημαίνει ότι υιοθετούν μια ουδέτερη στάση απέναντι σε αυτά τα ζητήματα, με τη σκέψη πως όλα αυτά ίσως είναι φήμες που κατασκεύασε ο μεγάλος κόκκινος δράκοντας ή ίσως είναι γεγονότα. Αντανακλά αυτό το «ίσως» μια οπτική αναζήτησης της αλήθειας; (Όχι.) Είναι μια οπτική κατά την οποία πιστεύουν πως οι φήμες πρέπει να επαληθευθούν και να επιβεβαιωθούν ή μια οπτική κατά την οποία περιμένουν και παρατηρούν —περιμένουν κάποιοι άνθρωποι που ξέρουν να γνωστοποιήσουν ορισμένα αληθινά στοιχεία. Πείτε Μου, ποιες θεωρείτε πως θα είναι οι συνέπειες αν οι άνθρωποι έχουν οποιαδήποτε απ’ αυτές τις δύο οπτικές; Κινδυνεύουν τέτοιοι άνθρωποι; Ποια απ’ αυτές τις δύο οπτικές βοηθά τους ανθρώπους να μείνουν σταθεροί; (Καμία απ’ αυτές τις δύο οπτικές δεν βοηθά τους ανθρώπους να μείνουν σταθεροί. Αν κάποιος σκέφτεται αυτό το «ίσως», αυτό δείχνει πως εξακολουθεί να μην είναι σίγουρος για την αληθινή οδό και εξακολουθούν να υπάρχουν στοιχεία σκεπτικισμού μέσα του. Σε αυτήν την περίπτωση, οι φήμες γίνονται μεγάλος πειρασμός γι’ αυτόν. Αν οι άνθρωποι δεν μπορούν να είναι σίγουροι για την αληθινή οδό ούτε μπορούν να πιστέψουν στην αλήθεια και να δουν καθαρά την ουσία του μεγάλου κόκκινου δράκοντα, διατρέχουν πραγματικά μεγάλο κίνδυνο.) Αυτοί οι άνθρωποι εξακολουθούν μέχρι και σήμερα να μην είναι σίγουροι για την αληθινή οδό. Ποια είναι η ουσία τους; (Στην ουσία, είναι δύσπιστοι.) Είναι δύσπιστοι. Είναι πολλοί αυτοί που διατηρούν οποιαδήποτε απ’ τις δύο αυτές οπτικές; Ασφαλώς, είναι αρκετοί. Όταν αυτοί οι άνθρωποι ακούνε φήμες, γεννιούνται μέσα τους αμφιβολίες για τον Θεό και θέλουν να ξεκαθαρίσουν τις φήμες, να καταλάβουν αν είναι αληθινές ή ψευδείς. Ωστόσο, επειδή δεν ξέρουν πώς να αναζητήσουν την αλήθεια για να λύσουν αυτό το ζήτημα, στο τέλος το αφήνουν απλά άλυτο. Στην πραγματικότητα, αυτό το πρόβλημα εξακολουθεί να υπάρχει μέσα τους και δεν λύνεται. Όταν ακούτε αυτές τις φήμες, αναζητάτε την αλήθεια; Αναζητάτε την αλήθεια για να αναλύσετε και να διακρίνετε τις φήμες ή εξετάζετε μία προς μία τις φήμες για να διακρίνετε αν είναι σωστές ή εσφαλμένες και να δείτε αν είναι πραγματικά αληθινές ή ψευδείς; Αφότου ακούσετε τις φήμες, σκέφτεστε μέσα σας μόνο πως δεν είναι αληθινές, πως είναι αποκλειστικά αποτέλεσμα του ότι ο μεγάλος κόκκινος δράκοντας κατασκευάζει αυτές τις φήμες και πραγματοποιεί μια δυσφημιστική εκστρατεία· δεν τις διαψεύδετε, όμως, με βάση την αλήθεια και τα γεγονότα, και στην πραγματικότητα συνεχίζετε να τρέφετε μέσα σας κάποιες αμφιβολίες και απλώς χρησιμοποιείτε αυτές τις δογματικές δηλώσεις για να απαλλαγείτε απ’ τις αμφιβολίες σας. Μπορείτε με ένα τέτοιο σκεπτικό να μείνετε σταθεροί; Είναι αυτό αναζήτηση της αλήθειας; Δείχνει αυτό πως κατανοείτε την αλήθεια και πως την έχετε αποκτήσει; Έχει επιλυθεί το πρόβλημα από τη ρίζα του; (Όχι.) Θέλετε, λοιπόν, να χρησιμοποιήσετε την αλήθεια για να λύσετε αυτό το πρόβλημα, ώστε να μπορείτε να διακρίνετε αυτές τις φήμες, να μην παραπλανιέστε, να μην έχετε κανένα απολύτως ερωτηματικό μέσα σας και να εξαλείψετε τελείως τις αμφιβολίες, τις υποψίες και την επιφυλακτικότητα που έχετε απέναντί Μου; Κάποιοι σκέφτονται: «Από τότε που αρχίσαμε να πιστεύουμε στον Θεό μέχρι και σήμερα, ακούμε τα κηρύγματά Σου, αποδεχόμαστε το πότισμα και την ποίμανσή Σου, και έχουμε αποκομίσει κάποια πράγματα κι έχουμε σημειώσει κάποια πρόοδο. Δεν έχουμε ζήσει, όμως, πραγματικά μαζί Σου ούτε είχαμε αληθινή επαφή μαζί Σου ως άνθρωπο. Επομένως, δεν έχουμε την παραμικρή εικόνα και ιδέα για το τι είδους άνθρωπος είσαι, πώς είναι η προσωπικότητα και ο χαρακτήρας Σου, και τι είδους ζωή διάγεις». Με άλλα λόγια, σε ό,τι αφορά τις διάφορες εκδηλώσεις και αποκαλύψεις της ανθρώπινης φύσης αυτής της σάρκας, καθώς και τη ζωή Μου ή τη στάση και τις συγκεκριμένες εκδηλώσεις Μου κατά την αντιμετώπιση ανθρώπων και ζητημάτων, οι άνθρωποι είχαν ανέκαθεν ερωτηματικά και διατηρούσαν αμφιβολίες γι’ αυτά τα πράγματα. Αφενός, αυτές οι αμφιβολίες που διατηρούν οι άνθρωποι πηγάζουν από το γεγονός πως οι ίδιοι δεν είναι εκατό τοις εκατό σίγουροι για την ενσάρκωση του Θεού. Αφετέρου, πηγάζουν από το γεγονός πως επηρεάζονται από τις φήμες του θρησκευτικού κόσμου ή του μεγάλου κόκκινου δράκοντα επειδή κατανοούν πολύ επιφανειακά την αλήθεια. Συνεπώς, κάνετε πολλές εικασίες για Εμένα. Φυσικά, είναι βέβαιο πως το περιεχόμενο αυτών των εικασιών δεν είναι ούτε θετικό ούτε σωστό· είναι βέβαιο πως περιέχουν κάποια σκοτεινά και αρνητικά στοιχεία. Σας κάνει καλό ή κακό που κάνετε αυτές τις εικασίες; Αποτελεί βάρος, δεσμά ή μήπως ώθηση; Τι πιστεύετε; (Αν οι άνθρωποι κάνουν μέσα τους αυτές τις αρνητικές εικασίες, τότε αυτό δεν είναι κάτι καλό, αλλά αποτελεί βάρος. Θα τους κάνει να είναι επιφυλακτικοί απέναντι στον Θεό· δεν θα βοηθήσει καθόλου την πίστη τους σ’ Αυτόν.) Ποια επίδραση έχουν αυτά τα αρνητικά πράγματα πάνω σας; Ποιες συνέπειες θα προκαλέσουν; Σε ορισμένα περιβάλλοντα, είναι επικίνδυνα για εσένα αυτά τα πράγματα; (Ναι.) Εφόσον αυτά τα πράγματα σου είναι βάρος και δεν σου κάνουν καλό, θα πρέπει μήπως να τα διορθώσεις χρησιμοποιώντας την αλήθεια; Ή μήπως θα πρέπει να τα παραμερίσεις, να μην ασχοληθείς μαζί τους και να μην τα σκέφτεσαι, και να περιμένεις μέχρι να προκύψει όντως κάποιο θέμα για να τα αντιμετωπίσεις; Ποια είναι η στάση σας; (Όταν άκουσα φήμες, πράγματι τις παραμέρισα και δεν ασχολήθηκα μαζί τους. Μόλις τώρα, όμως, μέσα από τη συναναστροφή Σου, Θεέ μου, συνειδητοποίησα πως, όταν προκύπτουν αυτά τα προβλήματα, πρέπει να επιλύονται μέσω της αλήθειας. Σε διαφορετική περίπτωση, δεν μπορεί κανείς να αποβάλει αυτό το βάρος από την καρδιά του και, σε ορισμένες περιπτώσεις, αυτό μπορεί να οδηγήσει σε κακές συνέπειες, ακόμη και να τον κάνει να αντιμετωπίζει με σκεπτικισμό τον Θεό και να Τον αρνηθεί, πράγμα που είναι πολύ επικίνδυνο.) Αν και λες ανοιχτά πως πρόκειται για φήμες, αν δεν διακρίνεις ποτέ αληθινά αυτές τις φήμες ούτε έχεις τη σωστή στάση απέναντί τους, και πάντα κουβαλάς αυτά τα αρνητικά πράγματα μες στην καρδιά σου, τότε θα περιορίζεσαι συχνά από αυτά. Αυτές οι φήμες θα είναι για σένα ωρολογιακή βόμβα, έτοιμη να εκραγεί οποτεδήποτε και οπουδήποτε. Οι συνέπειες κάτι τέτοιου θα είναι αδιαμφισβήτητα ανυπολόγιστες, και θα γίνεις κομματάκια από την έκρηξη. Όσοι υπογράφουν τις «Τρεις Δηλώσεις» δεν είναι άνθρωποι που έχουν πυροδοτήσει τη βόμβα και έχουν γίνει κομματάκια με την έκρηξη που προκάλεσαν οι ίδιοι; Μόλις υπογράψουν τις «Τρεις Δηλώσεις», ο μεγάλος κόκκινος δράκοντας και πάλι δεν υποχωρεί. Απαιτεί να πούνε κάποιες κουβέντες που προσβάλλουν τον Θεό, και μόνο τότε μπορεί να θεωρηθεί το θέμα λήξαν. Αν και δεν είναι πρόθυμοι μέσα τους να κάνουν κάτι τέτοιο, νιώθουν πως δεν έχουν άλλη επιλογή, και συνθηκολογούν με τον Σατανά για να αποφύγουν τη φυλάκιση. Μόλις προσβάλουν λεκτικά τον Θεό, νιώθουν πως έχουν χάσει την ελπίδα να λάβουν ευλογίες, πως είναι πέρα για πέρα ξοφλημένοι. Δεν χρειάζεται πια να σκεφτούν αν είναι αληθινές ή ψευδείς εκείνες οι φήμες, και οι ανησυχίες, οι έγνοιες, η δειλία και ο τρόμος που κουβαλούσαν όλα αυτά τα χρόνια που πίστευαν στον Θεό εξαφανίζονται τελείως. Ταυτόχρονα, γκρεμίζεται και η ελπίδα τους για σωτηρία. Πείτε Μου, ακόμη κι αν οι άνθρωποι αντιμετωπίζουν με σκεπτικισμό τον ενσαρκωμένο Θεό ή αυτό το ρεύμα, πρέπει να προσβάλουν τον Θεό; (Όχι.) Όταν ο μεγάλος κόκκινος δράκοντας σου λέει να προσβάλεις τον Θεό, γιατί τον υπακούς; Κανένας άνθρωπος, ακόμη κι αν πρόκειται για κάποιον που αρνείται την αληθινή οδό, αρνείται αυτό το ρεύμα, δεν πρέπει και πάλι να προσβάλει τον Θεό. Τι είδους άνθρωποι προσβάλλουν τον Θεό; (Οι άνθρωποι που μπορούν να προσβάλουν τον Θεό είναι όσοι έχουν κακή ανθρώπινη φύση, καθώς και όσοι τρέφουν ιδιαίτερο μίσος για την αλήθεια και υποτάσσονται στην επιρροή του Σατανά.) Πείτε Μου, αν οι άνθρωποι πιστεύουν πραγματικά μέσα τους στην ύπαρξη του Θεού, πιστεύουν πως ο Θεός είναι ο Δημιουργός, πως η ανθρωπότητα δημιουργήθηκε από τον Θεό, πως η ανθρώπινη ζωή δίνεται από τον Θεό και πως ο Θεός κυριαρχεί στα πάντα, τότε θα προσβάλουν τον Θεό; (Όχι.) Δεν θα έκαναν ποτέ κάτι τέτοιο. Ανεξαρτήτως συνθηκών, δεν θα πρόσβαλλαν τον Θεό. Ακόμη κι αν αντιμετωπίζουν με σκεπτικισμό το όνομα «Παντοδύναμος Θεός» ή αυτό το ρεύμα που αποτελεί το έργο του Παντοδύναμου Θεού, σε καμία περίπτωση δεν θα προσέβαλλαν ποτέ τον Θεό. Επομένως, το είδος του ανθρώπου που μπορεί να προσβάλει τον Θεό, πέρα από το γεγονός πως αρνείται αυτό το ρεύμα και αρνείται τον ενσαρκωμένο Παντοδύναμο Θεό, αρνείται και το έργο του Θεού και την αλήθεια που εκφράζει ο Θεός. Σε ποια κατηγορία ανήκουν, λοιπόν, τέτοιου είδους άνθρωποι; (Είναι διάβολοι· είναι άνθρωποι που αρνούνται μέσα τους τον Θεό.) Τα άτομα αυτού του είδους είναι μέλη της συμμορίας του Σατανά και των διαβόλων, δεν ανήκουν στον εκλεκτό λαό του Θεού ούτε είναι πρόβατα του Θεού· είναι μη ανθρώπινα όντα. Κάποιοι άνθρωποι, αφότου συλληφθούν από τον μεγάλο κόκκινο δράκοντα, επειδή δεν κατανοούν την αλήθεια και δεν έχουν διάκριση, αρχίζουν να έχουν αμφιβολίες όταν ακούνε φήμες. Μέσα τους γεννιούνται αμφιβολίες για τον ενσαρκωμένο Θεό και, υπό απειλές και δέλεαρ, καθώς και την πίεση των σκληρών βασανιστηρίων, αρνούνται το όνομα του Θεού, αρνούνται αυτό το ρεύμα που αποτελεί το έργο του Αγίου Πνεύματος, και αρνούνται την εκκλησία. Αυτό ήδη ισοδυναμεί με προδοσία κατά του Θεού. Κάποιοι άνθρωποι, όμως, μπορούν ακόμα και να προσβάλουν τον Θεό· αυτό σημαίνει πως δεν έχουν στάλα συνείδησης και λογικής, είναι κάτι το ασυγχώρητο, και διαπράττουν μια αμαρτία που δεν συγχωρείται. Όταν προσβάλλεις ανθρώπους ή τους επιτίθεσαι, τους κρίνεις ή τους δυσφημείς, με νομικούς όρους αυτό ορίζεται το πολύ πολύ ως το αδίκημα της δυσφήμησης ή, σε πιο σοβαρές περιπτώσεις, ως προσωπική επίθεση. Δεν είναι πολύ σοβαρό και δεν επιφέρει τον θάνατο. Ωστόσο, όταν κάποιος μπορεί να προσβάλει τον Θεό, η φύση του προβλήματος αλλάζει. Δεν είναι πια μια απλή προσβολή κατά του Θεού· είναι βλασφημία κατά του Θεού! Τι σημαίνει να βλασφημεί κανείς; Σημαίνει να επιτίθεται ευθέως στα θετικά πράγματα, στην αλήθεια ή τον Θεό, να τα δυσφημεί, να τα προσβάλλει ή να τα συκοφαντεί· όλα αυτά συνιστούν βλασφημία. Ο Θεός είναι άγιος, ο Θεός είναι υπέρτατος, ο Θεός είναι ο κυρίαρχος όλης της ανθρωπότητας, ο Θεός είναι Εκείνος που παρέχει ζωή στην ανθρωπότητα, και ο Θεός είναι η πηγή της ανθρώπινης ζωής. Η ουσία, η ταυτότητα και η θέση του Θεού είναι υπέρτατες. Ο Θεός είναι τέλειος, καλός και άγιος, είναι αψεγάδιαστος και άμεμπτος. Ακριβώς επειδή ο Θεός είναι άγιος, τέλειος και υπέρτατος, και επειδή ο Θεός είναι η πηγή που παρέχει ζωή στην ανθρωπότητα, κάθε συκοφαντία, επίθεση ή προσβολή της δημιουργημένης ανθρωπότητας που στοχεύει στον Θεό αποτελεί βλασφημία. Θα πρέπει πλέον να καταλαβαίνετε τι σημαίνει βλασφημία, σωστά; (Κάθε επίθεση, προσβολή ή συκοφαντία που στοχεύει στον Θεό συνιστά βλασφημία.) Για να εξηγήσουμε τον όρο «βλασφημία», σημαίνει συκοφαντία, κρίση ή καταδίκη των θετικών πραγμάτων, και ιδίως συκοφαντία, κρίση ή καταδίκη της αλήθειας ή του Θεού. Αυτό ονομάζεται βλασφημία. Επομένως, ο όρος «βλασφημία» μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο για να περιγράψει τη συκοφαντία, τις προσβολές, τις επιθέσεις ή την κρίση της ανθρωπότητας κατά του Θεού· αυτό είναι σχετικά εύστοχο. Όταν οι άνθρωποι κρίνουν άλλους ανθρώπους, τους προσβάλλουν, επιτίθενται σε αυτούς ή τους καταδικάζουν, αν αυτό δεν συνάδει με τα γεγονότα, είναι, το πολύ πολύ, δυσφήμηση. Αν συνάδει με τα γεγονότα, τότε αυτό δεν συνιστά δυσφήμηση. Ωστόσο, το να κρίνουν και να καταδικάζουν οι άνθρωποι τον Θεό σημαίνει ότι διαστρεβλώνουν τα γεγονότα και μετατρέπουν την αλήθεια σε ψεύδος· αυτό συνιστά βλασφημία. Ποια φύση υποδηλώνει το ότι οι άνθρωποι τολμούν να καταδικάσουν τον Θεό; Έχει ο Θεός αμαρτία; (Όχι.) Ο Θεός είναι άγιος, ο Θεός είναι αναμάρτητος· επομένως, κάθε συκοφαντία, επίθεση, κρίση ή προσβολή που στοχεύει στον Θεό ονομάζεται βλασφημία. Όσοι προσβάλλουν τον Θεό σκέφτονται: «Εφόσον πω λίγες κουβέντες που προσβάλλουν τον θεό, θα αφεθώ ελεύθερος και θα διαφύγω τον κίνδυνο. Δεδομένων των συνθηκών, ο θεός δεν θα το θυμάται αυτό». Από την οπτική των ανθρώπων, πρόκειται μόνο για λίγες προσβολές, οι οποίες δεν φαίνεται να αποτελούν μεγάλο πρόβλημα. Πώς βλέπει, όμως, ο Θεός αυτό το ζήτημα; Το γεγονός ότι μπορείς να προσβάλεις τον Θεό δείχνει πως Τον έχεις ήδη αρνηθεί μέσα στην καρδιά σου. Ο μόνος λόγος για τον οποίο μπορείς να προσβάλεις τον Θεό είναι ότι τρέφεις μίσος απέναντί Του μέσα στην καρδιά σου. Είτε προσβάλεις εκούσια τον Θεό είτε σε αναγκάσουν άλλοι να Τον προσβάλεις, αυτό είναι μια εκδήλωση άρνησης του Θεού και μίσους απέναντί Του. Επομένως, μια τέτοιου είδους συμπεριφορά και πράξη είναι πέρα για πέρα βλασφημία.
Κάποιοι άνθρωποι δεν μπορούν ποτέ να εγκαταλείψουν τις διάφορες φήμες, και πάντα σκέφτονται πως μπορεί να είναι αληθινές. Θέλουν διαρκώς να επαληθεύσουν αν είναι αληθινές οι φήμες που διαδίδουν ο μεγάλος κόκκινος δράκοντας, ο οποίος είναι το κυβερνών κόμμα, ο θρησκευτικός κόσμος και οι άπιστοι, και ιδίως αν είναι αληθινές οι φήμες και τα σχόλια που δημοσιεύονται στο διαδίκτυο. Αν ο Θεός δεν γνωστοποιούσε ποτέ τη θέση Του ή ο οίκος Του δεν παρείχε καμία διευκρίνηση, θα πίστευαν απόλυτα πως αυτές οι φήμες είναι αληθινές, και θα αρνούνταν τον Θεό και θα Τον πρόδιδαν. Ποιο είναι το πρόβλημα εδώ; Σε τι ακριβώς βασίζεται η πίστη τους στον Θεό; Αν η πίστη τους βασίζεται στο κατά πόσον είναι αληθινές οι φήμες, αυτό είναι τεράστιο λάθος. Στην πραγματικότητα, πολλές φήμες έχουν ήδη αναλυθεί και διαψευστεί στα κηρύγματα και τις συναναστροφές, καθώς και στις ταινίες του οίκου του Θεού. Δεν είναι ανάγκη να υπεισέλθω εδώ σε λεπτομέρειες. Τι είδους φήμες θέλετε ακόμα να επαληθεύσετε; Ας μιλήσουμε ανοιχτά γι’ αυτό το θέμα σήμερα. Αν θέλετε να επαληθεύσετε φήμες, θα σας πω τι έχω να πω γι’ αυτές, ώστε κάποιοι άνθρωποι να πάψουν να σκέφτονται: «Μήπως μας κρύβεις κάτι που δεν θέλεις να γνωρίζουμε; Πάντα έχουμε την αίσθηση ότι δεν Σε καταλαβαίνουμε πλήρως. Αν και Σε ακολουθούμε και έχουμε ακούσει πάρα πολλές αλήθειες, ακόμα δεν είμαστε σίγουροι μέσα μας για το αν οι φήμες είναι αληθινές ή ψευδείς, οπότε στο μυαλό μας υπάρχει πάντα η ιδέα και η σκέψη να τις επαληθεύσουμε». Αν θέλετε να τις επαληθεύσετε, πείτε το με τόλμη. Ας μιλήσουμε ανοιχτά γι’ αυτό το ζήτημα. Θα σας πω όσα έχω να πω γι’ αυτές· δεν έχω τίποτα να κρύψω. Θέλει κανείς να τις επαληθεύσει; (Όχι.) Δεν θέλετε να τις επαληθεύσετε επειδή δεν πιστεύετε τις φήμες του μεγάλου κόκκινου δράκοντα ή επειδή διατηρείτε μια στάση του τύπου «Δεν θέλω να ασχοληθώ μ’ αυτό το ζήτημα. Θα το αφήσω ως έχει»; Ή μήπως επειδή φοβάστε πως, μόλις επαληθεύσετε τις φήμες, θα απογοητευτείτε και δεν θα μπορείτε να αντιμετωπίσετε το αποτέλεσμα, και δεν ξέρετε αν μπορείτε να μείνετε σταθεροί ούτε και θέλετε να αντιμετωπίσετε τέτοιες συνέπειες; Όποιο κι αν είναι το περιεχόμενο αυτών των φημών, είτε θέλετε είτε δεν θέλετε να τις επαληθεύσετε, είτε θέλετε είτε δεν θέλετε να ακούσετε τι έχω να πω ή τι σχόλια έχω να κάνω γι’ αυτές, και ανεξάρτητα από τη δική σας στάση, Εγώ έχω μόνο μία στάση: Αν κατανοείτε την αλήθεια, θα μπορείτε φυσικά να διακρίνετε αυτές τις φήμες· αν δεν κατανοείτε την αλήθεια και δεν την αναζητάτε, τότε δεν έχω να κάνω κάποιο σχόλιο. Κι αυτό επειδή έχω πει πάρα πολλά λόγια που εκφράζουν την αλήθεια. Δεν χρειάζεται να σας εξηγήσω αυτές τις φήμες· δεν είναι αυτό το έργο που πρέπει να κάνω. Παρά τα τόσα κηρύγματα που έχετε ακούσει, δεν μπορείτε ακόμα να διακρίνετε τις φήμες; Αν δεν μπορείτε, αυτό σημαίνει πως δεν κατανοείτε την αλήθεια. Όσο κι αν μιλήσεις σε κάποιον που δεν κατανοεί την αλήθεια, είναι ανώφελο —είναι σαν να μιλάς σε απίστους· όσα κι αν λες, δεν πρόκειται να καταλάβουν. Επομένως, δεν έχω να κάνω κανένα σχόλιο σε ό,τι αφορά οποιαδήποτε φήμη! Δεν θέλω να εξηγήσω τίποτα, δεν θέλω να πω τίποτα ούτε και θέλω να δικαιολογήσω ή να υπερασπιστώ τίποτα. Ό,τι κι αν λέγεται στον έξω κόσμο, δεν έχω να κάνω κανένα σχόλιο! Το ακούσατε καθαρά; (Ναι.) Η φράση «δεν έχω να κάνω κανένα σχόλιο» είναι ένα είδος στάσης. Επιπλέον, τι θέλω να σας πω σε ό,τι αφορά αυτό το ζήτημα; Το εξής: Ανεξαρτήτως χρόνου, η ταυτότητα και η ουσία του Θεού δεν θα αλλάξουν, η θέση του Θεού δεν θα αλλάξει, η διάθεση του Θεού δεν θα αλλάξει, η εξουσία και η δύναμη του Θεού δεν θα αλλάξουν, το γεγονός πως ο Θεός κυριαρχεί στην ανθρωπότητα και παρέχει ζωή στους ανθρώπους δεν θα αλλάξει, το γεγονός της ενσάρκωσης του Θεού δεν θα αλλάξει, και το γεγονός πως ο Θεός είναι η αλήθεια, η οδός και η ζωή δεν θα αλλάξει ποτέ. Αρκούν αυτά τα λόγια για να διαλύσουν τις αμφιβολίες σας; (Ναι.) Αυτά είναι όλα όσα έχω να σας πω πάνω στο ζήτημα. Αν καταλαβαίνετε, αποδεχτείτε τα. Αν δεν καταλαβαίνετε, πάρτε τον χρόνο σας για να τα συλλογιστείτε. Αν εξακολουθείς να έχεις μέσα σου αμφιβολίες, και τα λόγια αυτά δεν μπορούν να τις διαλύσουν, τότε δεν μπορώ να κάνω τίποτε άλλο. Άσε τα πράγματα να ακολουθήσουν την πορεία τους. Δεν μπορώ να πω ούτε να κάνω κάτι άλλο για σένα. Είναι κατάλληλη αυτή η προσέγγιση; (Ναι.) Μπορούν να έχουν μια ορισμένη επίδραση στους ανθρώπους αυτά τα λόγια; Όταν αντιμετωπίζεις διάφορα περίπλοκα ζητήματα, αν προκύψει μια ρωγμή στη σχέση σου με τον Θεό ή γεννηθούν μέσα σου σοβαρές αμφιβολίες για τον Θεό, κι αυτά τα λόγια δεν μπορούν να λύσουν το πρόβλημα που αντιμετωπίζεις αυτήν τη στιγμή, τότε είσαι δύσπιστος. Αυτό που αποδέχεσαι δεν είναι η αλήθεια, αλλά τα ψέματα του Σατανά και όποια λόγια του διαβόλου λέει ο Σατανάς. Όπως ακριβώς έγινε με τον Αδάμ και την Εύα στην αρχή. Ο Θεός είπε: «Μπορείτε να φάτε από κάθε δέντρο του κήπου, αλλά όχι από το δέντρο της γνώσης του καλού και του κακού, διότι τη μέρα που θα φάτε απ’ αυτό, είναι σίγουρο πως θα πεθάνετε». Όταν άκουσαν αυτά τα λόγια, τα κράτησαν μέσα στην καρδιά τους. Ο Σατανάς, όμως, τους είπε: «Ο θεός είπε να μη φάτε τον καρπό του δέντρου της γνώσης του καλού και του κακού· αυτό δεν είναι απαραίτητα αλήθεια. Αν τον φάτε, δεν είναι σίγουρο πως θα πεθάνετε». Τότε, μέσα στον Αδάμ και την Εύα γεννήθηκαν αμέσως αμφιβολίες. Εγκατέλειψαν τα λόγια του Θεού και πίστεψαν τα λόγια του όφεως. Υποψιάστηκαν πως αυτό που είπε ο Θεός ήταν ψέμα. Εξαιτίας αυτών που είπε ο όφις, έπαψαν να πιστεύουν τον Θεό και να Τον υπακούν, και ακολούθησαν απόλυτα τα ψέματα του όφεως. Είναι ολοφάνερο ποια ήταν η τελική συνέπεια αυτής της πράξης. Καθώς πίστευαν και αποδέχονταν αυτό που τους είπε ο όφις, ταυτόχρονα αρνούνταν αυτό που είχε πει ο Θεός, με τη σκέψη πως ήταν ψέμα. Δεν πίστευαν πια πως τα λόγια του Θεού ήταν αλήθεια ούτε πίστευαν πια στην ταυτότητα και την ουσία του Θεού. Αντ’ αυτού, αντιμετώπιζαν τον Θεό με σκεπτικισμό, υποψιάζονταν πως είχε απώτερα κίνητρα σε ό,τι αφορούσε τους ίδιους, καθώς και πως τους εξαπατούσε με ψέματα. Αντίθετα, πίστευαν πως αυτό που τους είχε πει ο όφις ήταν αλήθεια και πως το έλεγε για το καλό τους. Η τελική συνέπεια ήταν να αποπλανηθούν από τον όφι και να διαφθαρούν από τον Σατανά. Απομακρύνθηκαν από τη φροντίδα του Θεού, έχασαν την προστασία Του και άρχισαν να βαδίζουν σε ένα μονοπάτι χωρίς επιστροφή.
Έχει λυθεί, λοιπόν, για εσάς το πρόβλημα των φημών; Αν δεν έχει λυθεί, επεξεργαστείτε το σιγά σιγά μόνοι σας. Όσο για το πώς να αντιμετωπίζετε τις φήμες, έχω ήδη συναναστραφεί αρκετά πάνω σ’ αυτό το θέμα. Αν υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που δεν μπορούν να δουν καθαρά και να διακρίνουν τις διάφορες φήμες, συναναστραφείτε πάνω σ’ αυτό και λύστε το μόνοι σας. Αν και αυτό το ζήτημα δεν θεωρείται σημαντικό, στην καθημερινότητα των ανθρώπων είναι κάτι που μπορεί συχνά να αναστατώσει τον νου και τη ζωή τους. Αν και κάποιες φήμες δεν φτάνουν στο σημείο να σου αφαιρέσουν αμέσως τη ζωή, είναι ένα είδος παρενόχλησης για σένα, σαν μια ενοχλητική μύγα που δεν τσιμπάει τους ανθρώπους, αλλά τους προκαλεί αηδία· εμφανίζονται κατά καιρούς για να σε αναστατώσουν. Ιδίως όταν είσαι αδύναμος, όταν αντιμετωπίζεις αποτυχίες ή αναποδιές, ή όταν είσαι αρνητικός, αυτές οι φήμες και τα λόγια του διαβόλου θα εμφανιστούν για να σε αναστατώσουν και να σε βασανίσουν στην καρδιά σου, θα σε τραβάνε πίσω και θα σε κάνουν λίγο λίγο να βουλιάζεις. Έτσι ακριβώς έχουν υπαναχωρήσει κάποιοι άνθρωποι και έχουν πάψει να πιστεύουν. Όπως βλέπεις, οι άνθρωποι που έχουν σταλεί σε ομάδες Β ή σε συνηθισμένες εκκλησίες διατρέχουν τεράστιο κίνδυνο· δεν κινδυνεύουν, όμως, οι άνθρωποι που κάνουν το καθήκον τους σε καθεστώς πλήρους απασχόλησης; Κάποιοι απ’ αυτούς διατρέχουν επίσης τεράστιο κίνδυνο. Ποια ομάδα ανάμεσά τους; Η ομάδα των ανθρώπων που μονίμως αδυνατούν να κατανοήσουν την αλήθεια. Όσα λόγια του Θεού κι αν έχουν ακούσει, δεν τα κατανοούν. Μέσα τους, τρέφουν πάντα αμφιβολίες: «Γιατί δεν μπορώ να καταλάβω ποια από τα λόγια του Θεού είναι η αλήθεια; Όλοι λένε πως η αλήθεια είναι η οδός, η ζωή· εγώ γιατί δεν νιώθω πως είναι η ζωή; Κι εγώ έχω ακούσει πολλά από τα λόγια του Θεού, αλλά η ζωή μέσα μου δεν έχει αλλάξει. Είμαι ακόμα ο ίδιος, δεν έχω αλλάξει!» Δεν καταλαβαίνουν ποτέ ποια είναι η αλήθεια, δεν καταλαβαίνουν ποτέ το έργο του Θεού και παραμένουν διαρκώς σε σύγχυση σχετικά με τα οράματα. Τέτοιοι άνθρωποι διατρέχουν κίνδυνο. Οι άνθρωποι αυτού του είδους, όταν ακούσουν φήμες, δεν αναζητούν ποτέ την αλήθεια για να τις διακρίνουν· το μόνο που ξέρουν είναι να αποφεύγουν και να απορρίπτουν τις φήμες. Αν μπορέσουν να τις αποφύγουν, γλιτώνουν για καλή τους τύχη την καταστροφή· αν δεν μπορέσουν να τις αποφύγουν, τους αιχμαλωτίζει ο Σατανάς. Πείτε Μου, είναι σύμπτωση που τέτοιοι άνθρωποι μπορούν να αιχμαλωτιστούν από τον Σατανά; (Όχι.) Είναι πρόβατα του Θεού όσοι δεν κατανοούν ποτέ την αλήθεια και δεν κατανοούν ποτέ τι είναι η πίστη στον Θεό; Μπορούν να κατανοήσουν τα λόγια του Θεού; (Όχι.) Αυτοί οι άνθρωποι δεν κατανοούν ποτέ τα λόγια του Θεού ούτε αναζητούν την αλήθεια, και πάντα τους απασχολεί το εξής: «Πότε θα έρθει η ημέρα του Θεού; Πότε θα εισέλθουμε στη βασιλεία των ουρανών;» Σε ό,τι αφορά τα πράγματα που οφείλουν να κατανοήσουν οι άνθρωποι κατά την πίστη τους στον Θεό, αυτοί δεν έχουν κατανοήσει τίποτα. Μα πόσο μπερδεμένοι είναι πια! Πείτε Μου, όταν μιλάω σε έναν τέτοιο μπερδεμένο άνθρωπο, τι αισθάνομαι μέσα στην καρδιά Μου; Τιμή ή θλίψη; Ή μήπως αγανάκτηση; Όταν βλέπω αυτούς τους ανθρώπους, εκνευρίζομαι. Τι μπορούν να κερδίσουν αυτοί οι μπερδεμένοι ανόητοι μέσα από την πίστη στον Θεό; Όταν τους συλλαμβάνει και τους κάνει πλύση εγκεφάλου ο μεγάλος κόκκινος δράκοντας, εκείνοι αποκαλύπτονται και αποκλείονται. Αυτοί οι άνθρωποι δεν κατανοούν ούτε στο ελάχιστο την αλήθεια, και ο οίκος του Θεού δεν θέλει τέτοιους ανθρώπους. Αποκαλύπτονται και αποκλείονται μέσω του μεγάλου κόκκινου δράκοντα. Πείτε Μου, δείχνει κάτι τέτοιο έλλειψη αγάπης; (Όχι.) Αν αυτού του είδους οι άνθρωποι δεν συλλαμβάνονταν από τον μεγάλο κόκκινο δράκοντα και δεν τους παραπλανούσαν αυτές οι φήμες, θα έμεναν για πάντα προσκολλημένοι στην εκκλησία; Ποιες συνθήκες μπορούν να τους κάνουν να υπαναχωρήσουν; (Οι φήμες του μεγάλου κόκκινου δράκοντα· αυτές ακριβώς. Αφότου ακούσουν και πιστέψουν τις φήμες, υπαναχωρούν.) Τα δαιμονικά νύχια του μεγάλου κόκκινου δράκοντα, αυτού του αντιθετικού στοιχείου, είναι αυτό ακριβώς που τους αιχμαλωτίζει και τους κάνει να μην πιστεύουν πια. Στην πραγματικότητα, αυτοί οι άνθρωποι δεν μπορούν να κατανοήσουν την αλήθεια, δεν μπορούν να κάνουν κανένα καθήκον ούτε να παράσχουν καμία υπηρεσία. Στον οίκο του Θεού, συμβάλλουν στο να συμπληρωθεί απλώς ένας αριθμός, παρασιτούν και περιμένουν τον θάνατο. Καθένας απ’ αυτούς βρίσκεται σε αξιολύπητη κατάσταση, κι όμως ισχυρίζονται πως είναι ακόλουθοι του Θεού και πως ανήκουν στον εκλεκτό λαό του Θεού· δεν είναι επαίσχυντοι; Όσοι ακολουθούν τον Θεό πρέπει να είναι, αν μη τι άλλο, άνθρωποι, όχι νεκροί χωρίς πνεύμα, όχι κτήνη. Πρέπει να είναι άνθρωποι που μπορούν να κατανοήσουν τα λόγια που λέει ο Θεός. Μόνο όσοι μπορούν να κατανοήσουν τα λόγια του Θεού και την αλήθεια είναι πρόβατα του Θεού. Μόνο τα πρόβατα του Θεού μπορούν να κάνουν το καθήκον τους και να ακολουθούν τον Θεό με ειλικρίνεια. Όσοι δεν είναι πρόβατα του Θεού δεν είναι ειλικρινείς ακόλουθοι. Διεισδύουν στην εκκλησία με έναν σκοπό: να λάβουν ευλογίες. Δεν έχουν τον Θεό μες στην καρδιά τους. Όσα χρόνια κι αν πιστεύουν, δεν μπορούν ποτέ να αποκτήσουν μια θεοφοβούμενη καρδιά. Οι διάβολοι, οι σατανάδες και όσοι έχουν κυριευθεί από ακάθαρτα πνεύματα και κακά πνεύματα γνωρίζουν επίσης πως αυτή είναι η αληθινή οδός, και επιθυμούν κι αυτοί ευλογίες. Θέλει, όμως, ο Θεός τέτοιους ανθρώπους; (Όχι.) Τα διάφορα κακά πνεύματα και ακάθαρτα πνεύματα κυριεύουν ζώα και, αφότου υποβληθούν σε πολύχρονη καλλιέργεια και γίνουν υπερφυσικά όντα, θέλουν πάντα να μετατραπούν σε ανθρώπους. Δεν είναι διατεθειμένοι να παραμείνουν ακάθαρτα πνεύματα, κακά πνεύματα ή διάφορα πνεύματα ζώων· θέλουν να ανέβουν σε υψηλότερο επίπεδο: να γίνουν άνθρωποι. Παρομοίως, αυτοί οι μπερδεμένοι ανόητοι θέλουν επίσης να ανέβουν στις τάξεις, θέλουν να γίνουν μέλη του εκλεκτού λαού του Θεού. Πείτε Μου, θέλει ο Θεός τέτοιους ανθρώπους; Όχι. Ακόμη κι αν διεισδύσουν στην εκκλησία, θα είναι μάταιο· πρέπει να απομακρυνθούν πάση θυσία. Από τη στιγμή που θα απομακρυνθούν, ο οίκος του Θεού θα είναι αγνός, η εκκλησία θα είναι αγνή. Όσοι παραμείνουν πρέπει να είναι, αν μη τι άλλο, άνθρωποι που αναγνωρίζουν την ταυτότητα και την ουσία του Θεού, που αναγνωρίζουν ότι ο Θεός είναι η αλήθεια, η οδός και η ζωή, και που μπορούν να παράσχουν με προθυμία υπηρεσία για τον Θεό. Μπορούν να καταφέρουν κάτι τέτοιο εκείνοι οι μπερδεμένοι ανόητοι; Απέχουν πολύ απ’ το να το καταφέρουν. Είναι όλοι τους νεκροί χωρίς πνεύμα, κι όμως πάντα θέλουν ευλογίες, πάντα θέλουν να εισέλθουν στη βασιλεία, πάντα θέλουν να πάνε στον ουρανό. Δεν έχουν μικρές φιλοδοξίες και επιθυμίες, κι όμως δεν κοιτάνε καν πώς είναι οι ίδιοι· υπερεκτιμούν τον εαυτό τους! Είναι σωστό να αποκλείονται τέτοιοι άνθρωποι. Θεωρείτε πως είναι κρίμα; (Όχι.) Από την αρχή, ο Θεός είπε: «Αυτό που ζητώ είναι η υπεροχή στους ανθρώπους, και όχι κάποιον τεράστιο αριθμό τους». Αυτό είναι το πρότυπο που απαιτεί ο Θεός από τον εκλεκτό λαό Του, καθώς και μια απαίτηση και αρχή σχετικά με τον αριθμό των ανθρώπων στην εκκλησία. Στη φράση «Αυτό που ζητώ είναι η υπεροχή στους ανθρώπους», ο όρος «υπεροχή» αναφέρεται στους καλούς στρατιώτες της βασιλείας ή στους νικητές; Κανένα απ’ τα δύο δεν είναι ακριβές. Ο όρος «υπεροχή», για να το θέσουμε με ακρίβεια, αναφέρεται σε όσους έχουν κανονική ανθρώπινη φύση, σε όσους είναι πραγματικά άνθρωποι. Στον οίκο του Θεού, αν μπορείς να κάνεις τα καθήκοντα που οφείλει να κάνει ένας άνθρωπος, αν μπορείς να χρησιμοποιηθείς ως ανθρώπινο ον και να εκπληρώσεις τις ευθύνες, τα καθήκοντα και τις υποχρεώσεις ενός ανθρώπου χωρίς να σε τραβάνε, να σε σέρνουν ή να σε σπρώχνουν οι άλλοι, και δεν είσαι ένα άχρηστο σκουπίδι, δεν είσαι παράσιτο, δεν είσαι χασομέρης —μπορείς να επωμιστείς τις ευθύνες και τις υποχρεώσεις ενός ανθρώπου, καθώς και να επωμιστείς την αποστολή ενός ανθρώπου— μόνο τότε ανταποκρίνεσαι στα πρότυπα ως άνθρωπος! Μπορούν να επωμιστούν την αποστολή ενός ανθρώπου εκείνοι οι χασομέρηδες και όσοι δεν φροντίζουν τις εργασίες που τους αναλογούν; (Όχι.) Κάποιοι άνθρωποι δεν είναι πρόθυμοι να επωμιστούν ευθύνες· άλλοι δεν μπορούν να τις επωμιστούν —είναι άχρηστα σκουπίδια. Όσοι δεν μπορούν να επωμιστούν τις ευθύνες ενός ανθρώπου δεν μπορούν να λέγονται άνθρωποι. Κοιτάξτε τους διανοητικά ανάπηρους, τους ηλίθιους, όσους έχουν εγκεφαλική παράλυση ή σωματική αναπηρία. Μπορούν να λέγονται κανονικά ανθρώπινα όντα; (Όχι.) Γιατί όχι; Τέτοιοι άνθρωποι δεν έχουν την ικανότητα να ζουν, την ικανότητα να επιβιώνουν και την ικανότητα να φροντίζουν τον εαυτό τους. Στηρίζονται εξ ολοκλήρου στη βοήθεια και τη φροντίδα των άλλων, ζουν χωρίς την ικανότητα να συντηρούν τον εαυτό τους, και δεν μπορούν να επωμιστούν τις ευθύνες και τις υποχρεώσεις ενός ανθρώπου. Όσοι δεν μπορούν να επωμιστούν το καθήκον τους στον οίκο του Θεού δεν είναι κανονικοί άνθρωποι και ο Θεός δεν τους θέλει. Είτε είσαι επικεφαλής είτε εργάτης, είτε κάνεις συγκεκριμένο έργο που αφορά επαγγελματικές δεξιότητες, πρέπει να μπορείς να επωμιστείς το έργο για το οποίο είσαι υπεύθυνος. Πέρα από το να μπορείς να διαχειρίζεσαι τη ζωή και την επιβίωσή σου, η ύπαρξή σου δεν έχει να κάνει μόνο με το να αναπνέεις, να τρως, να πίνεις και να διασκεδάζεις, αλλά με το να μπορείς να επωμιστείς την αποστολή που σου έχει δώσει ο Θεός. Μόνο τέτοια άτομα αξίζουν να λέγονται δημιουργημένα όντα και αξίζουν να λέγονται άνθρωποι. Όσοι στον οίκο του Θεού θέλουν πάντα να παρασιτούν και προσπαθούν διαρκώς να προχωράνε με κόλπα, με την ελπίδα να φτάσουν στο τέλος και να λάβουν ευλογίες με δόλια μέσα, δεν μπορούν να επωμιστούν κανένα έργο και καμία ευθύνη, πόσο μάλλον οποιαδήποτε αποστολή. Τέτοιοι άνθρωποι πρέπει να αποκλειστούν, και δεν είναι κρίμα. Κι αυτό επειδή αυτό που αποκλείεται δεν είναι άνθρωπος —δεν έχουν τα προσόντα να λέγονται άνθρωποι. Μπορείς να τους αποκαλείς άχρηστους, χασομέρηδες ή αργόσχολους· σε κάθε περίπτωση, δεν αξίζουν να λέγονται άνθρωποι. Όταν τους αναθέτεις έργο, δεν μπορούν να το ολοκληρώσουν αυτόνομα, και όταν τους αναθέτεις μια εργασία, δεν μπορούν να επωμιστούν την ευθύνη τους ούτε να εκπληρώσουν την υποχρέωση που οφείλουν. Τέτοιοι άνθρωποι είναι ξοφλημένοι. Δεν αξίζουν να ζουν· τους αξίζει ο θάνατος. Το γεγονός ότι ο Θεός τούς χαρίζει τη ζωή είναι ήδη η χάρη Του και αποτελεί ιδιαίτερη εύνοια.
Θα σταματήσουμε εδώ σε ό,τι αφορά το θέμα των φημών. Αν εξακολουθείτε να έχετε τυχόν προβλήματα, μπορείτε να τα αναφέρετε και να συναναστραφείτε πάνω σ’ αυτά ή να αναζητήσετε την αλήθεια για να τα λύσετε μόνοι σας. Δεν θα μιλήσουμε άλλο γι’ αυτό το θέμα, εντάξει; Έχει κανείς αντίρρηση; (Όχι.) Αν υπάρχουν προβλήματα για τα οποία δεν έχω μιλήσει, μπορείτε να σκεφτείτε έναν τρόπο να τα λύσετε μόνοι σας. Σε αυτό το ζήτημα, έχω εκπληρώσει την ευθύνη Μου. Έστω πως κάποιος πει: «Δεν έχουμε πάρει ακόμα την απάντηση που θέλουμε. Είναι αληθινές ή ψευδείς εκείνες οι φήμες; Σε παρακαλώ, δώσε μας μια ξεκάθαρη απάντηση». Ακόμη κι αν σας έδινα μια ξεκάθαρη απάντηση, ποιο πρόβλημα θα μπορούσε να λύσει; Γι’ αυτό και λέω πως θα πρέπει να βρείτε αυτήν την απάντηση μόνοι σας. Δεν έχω να κάνω κάποιο σχόλιο πάνω σ’ αυτό. Όλα εξαρτώνται από το εάν έχετε διάκριση. Όσοι έχουν κερδίσει την αλήθεια δεν θα παραπλανηθούν ποτέ. Στην πραγματικότητα, αυτές οι φήμες έχουν αποκαλύψει πολλούς ανθρώπους. Όσοι πιστεύουν στον Θεό εδώ και χρόνια, αλλά δεν έχουν κερδίσει την αλήθεια, έχουν αποκαλυφθεί όλοι τους· αυτή είναι η σοφία του Θεού. Αυτή είναι η απάντησή Μου. Καταλάβατε; (Ναι.) Τι θέλω, λοιπόν, να σας πω; Όλα όσα θέλω να σας πω βρίσκονται στους τόμους του «Ο Λόγος Ενσαρκώνεται» και σε όλα τα κηρύγματα. Αυτά είναι τα λόγια που θέλω να σας πω. Δεν είναι αρκετά; (Είναι.) Αν κάποιοι συνεχίζουν να επιμένουν και να λένε: «Τότε, σε ό,τι αφορά τις φήμες, έχεις κάποια απάντηση;» Όχι, εξακολουθώ να μην έχω να κάνω κάποιο σχόλιο. Έχω ήδη πει πολλά από αυτά που θέλω σε όλα τα κηρύγματα. Αν είστε διατεθειμένοι να αναζητήσετε την αλήθεια και μπορείτε να αποδεχτείτε αυτά τα λόγια και να συμμορφωθείτε μ’ αυτά, τότε τα προβλήματά σας θα λυθούν. Αν δεν αποδεχτείτε αυτά τα λόγια, τότε τα προβλήματά σας δεν θα λυθούν ποτέ. Έχω εκπληρώσει την ευθύνη Μου· το θέμα δεν έχει πλέον καμία σχέση μαζί Μου. Με ακούσατε καθαρά; (Ναι.)
Οι καταστροφές αποτελούν συχνό φαινόμενο, κι έχουν εμφανιστεί τα σημεία της επιστροφής του Κυρίου. Πώς μπορούμε, λοιπόν, να υποδεχθούμε τον Κύριο; Σας προσκαλούμε εγκάρδια να επικοινωνήσετε μαζί μας για να βρείτε τον τρόπο.